Facebook

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Κατερίνα Στικούδη: Δεν έκανε ποτέ one night stand

Η Κατερίνα Στικούδη έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό People και μίλησε για τις σχέσεις, το sex, τους άντρες που την ελκύουν και παραδέχεται ότι δεν θα ήθελε ένα παιδί εκτός γάμου.






Για το αν πιστεύει ότι το κοινό στέκεται μόνο στην εξωτερική της εμφάνιση και αγνοεί τον εσωτερικό της κόσμο, λέει: «Δεν νομίζω. Πίσω από την εικόνα μου κρύβεται ένα υγιής τρόπος ζωής και καλές συνήθειες, όπως, για παράδειγμα, το ότι δεν καπνίζω. Από την άλλη, είμαι επτά χρόνια στο χώρο και δεν έχω να αποδείξω κάτι. Δουλεύω σκληρά, δεν τεμπελιάζω, δεν προκαλώ για να κάνω εξώφυλλα και να γίνεται ντόρος γύρω από το όνομά μου. Ο κόσμος με ξέρει πια. Άλλωστε, όσο ακριβά ρούχα κι αν μου φορέσουν, εγώ στο Βαρδάρη μεγάλωσα και δεν αλλάζω. Παραμένω η Κατερίνα που ήμουν πάντα».
Και εξηγεί: «Όταν ανεβαίνω στη Θεσσαλονίκη, θα πάω στα ίδια café που πήγαινα ως έφηβη, με τις ίδιες κολλητές και, γενικότερα, δεν έχω χάσει τις συνήθειές μου. Ακόμη και σήμερα, όταν θέλω να πάω στο περίπτερο, θα βάλω ένα σορτσάκι και τις σαγιονάρες μου. Δεν φτιάχνομαι. Επίσης, παραμένω αυθεντική όπως ήμουν και όπως μεγάλωσα. Είμαι πολύ συντηρητική, κι ας μη μου φαίνεται».
Για το αν θα έκανε ένα παιδί εκτός γάμου, αναφέρει: «Δεν νομίζω. Και όχι για το «τι θα πει ο κόσμος!». Πάντα κάνω αυτό που θα με κάνει χαρούμενη, αλλά δεν θέλω να πικραίνω τους δικούς μου. Η μάνα μου θέλει να με δει νυφούλα και λέω να μην της χαλάσω αυτό το όνειρο».
Για το αν θα ήταν με κάποιον, που το μόνο καλό θα ήταν το σεξ, τονίζει: «Με τίποτα! Κι αν μου μιλάει άσχημα ή με κάνει να κλαίω, θα πρέπει να μείνω για το σεξ; Αν είναι δυνατόν! Πώς θα τον φιλήσω μετά; Δεν θα μου βγει η ερωτική διάθεση, δεν θα μπορώ να λειτουργήσω. Φυσιολογικό δεν είναι;».
Αν υπήρξε περίοδος που έκανε αποχή από το σεξ, αποκαλύπτει: «Μόνο όταν δεν είχα σχέση ή υπήρχε απόσταση. Δεν μου αρέσουν τα περιστασιακά πράγματα, ούτε τα one night stand, γι’ αυτό και δεν τα έκανα ποτέ».



πηγή:myworld.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

our.news@live.com