Facebook

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Ριβάλντο: "Η καρδιά μου... λέει Ολυμπιακός"




Οπαδός του Ολυμπιακού δηλώνει ο πρώην άσος των ελληνικών γηπέδων, Ριβάλντο, ο οποίος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα "ΓΑΥΡΟΣ", εμφανίστηκε μετανιωμένος για την χειρονομία του μετά το 4-0 της ΑΕΚ επί της πειραϊκής ομάδας.




Παράλληλα, ο βετεράνος άσος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στον κόσμο του Ολυμπιακού, την αποχώρησή του από το λιμάνι, ενώ προσπερνώντας το παρελθόν παραδέχτηκε πως αν συναντούσε τον Σωκράτη Κόκκαλη "θα του έδινε το χέρι του".

Αποσπάσματα της συνέντευξης του Ριβάλντο:

Για τις αντιδράσεις του στο ΑΕΚ-Ολυμπιακός 4-0:

"Δεν το έκανα για τον κόσμο του Ολυμπιακού αλλά για κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα. Ήταν λάθος αυτό που έκανα και ξέρω ότι δυσαρέστησα πολύ κόσμο. Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω δεν θα το ξαναέκανα. Άλλωστε, δεν το έχω ξανακάνει στην καριέρα μου. Θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη για την κίνηση αυτή. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Λυπάμαι πολύ".

Για το αν είναι οπαδός του Ολυμπιακού:

"Ναι είμαι. Αυτό που λέω τώρα το έλεγα πάντα. Οι οπαδοί του Ολυμπιακού είναι οι καλύτεροι που συνάντησα στην καριέρα μου. Πουθενά δεν βρήκα οπαδούς σαν αυτούς. Ούτε στη Μπαρτσελόνα, ούτε στη Μίλαν. Έχω δεθεί πολύ μαζί τους και είναι ο λόγος που είμαι Ολυμπιακός. Σέβομαι την ΑΕΚ στην οποία έπαιξα αλλά η καρδιά μου… λέει Ολυμπιακός".

Για τον Σωκράτη Κόκκαλη:

"Δεν έχω βρεθεί μαζί του. Λυπάμαι για ότι έγινε. Αν τον έβρισκα τώρα σίγουρα θα του μιλούσα και θα του έδινα το χέρι μου. Ελπίζω να έκανε κι αυτός το ίδιο".

Για ενδεχόμενη επιστροφή του στο "Γ. Καραϊσκάκης":

"Θέλω πολύ να γυρίσω, αλλά το σκέφτομαι. Δεν ξέρω ποια θα είναι η αντίδραση του κόσμου και φοβάμαι λίγο τις κακές αντιδράσεις, έστω των λίγων! Ελπίζω να με ακούσουν και να διαβάσουν τη συνέντευξη".

Για την αποχώρηση του από τους "ερυθρόλευκους":

"Δεν ξέρω γιατί έφυγα. Όλα ήταν πολύ ξαφνικά. Κάτι έγινε με το συμβόλαιο".

Για το... κλάμα στη συνέντευξη Τύπου πριν αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό:

"Στην αρχή σκέφτηκα να φύγω από την Ελλάδα, αλλά επειδή υπήρχε μεγάλη αντιπαλότητα με τον Παναθηναικό δεν θα πήγαινα να παίξω εκεί. Αν είχε κάνει την πρόταση ο ΠΑΟ δεν θα πήγαινα. Στην ΑΕΚ πήγα επειδή δεν υπήρχε μεγάλη αντιπαλότητα ανάμεσα στις δύο ομάδες".

Για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς:

"Προβλήματα δεν είχα ποτέ. Απλά ο Μπάγεβιτς ήταν πολύ σοβαρός και απόμακρος. Δεν μας έλεγε ποτέ... καλημέρα και στο ποδόσφαιρο θα πρέπει να είσαι χαρούμενος και αν είσαι προπονητής πρέπει να είσαι κοντά στους παίκτες".

Για την Ελλάδα:

"Στην Ελλάδα πέρασα τα τέσσερα από τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Έκανα πολλούς φίλους εδώ και είναι λίγο χώρα μου. Το 2004 σκέφτηκα να σταματήσω την καριέρα μου και όταν ήρθε η πρόταση του Ολυμπιακού ήρθα στην Αθήνα. Συγκινήθηκα με τον κόσμο που με περίμενε. Είδα ακριβώς όσα μου είχε πει ο Ζιοβάνι στο τηλέφωνο. Γνωρίζω ότι με λατρεύουν στον Ολυμπιακό ακόμη και όταν έφυγα".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

our.news@live.com