Facebook

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Τα καλλιστεία στο Mundial


Οι ομορφότερες -βάσει... τίτλων- γυναίκες του κόσμου, βρέθηκαν στις εξέδρες του «Soccer City» για να παρακολουθήσουν από κοντά τον χθεσινοβραδινό αγώνα της Βραζιλίας με την Ακτή Ελεφαντοστού (3-1) και μίλησαν για τις αγαπημένες τους ομάδες.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι εδώ. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές, είναι ένα εξαιρετικό τουρνουά. Είμαι υπερήφανη για την ομάδα μου. Αγαπάω τη Βραζιλία»! δήλωσε εκστασιασμένη από το 3-1 η Miss Βραζιλία, Λουσιάνα.


Εντυπωσιασμένη δήλωσε η Miss Αυστραλία, Σοφί: «Είμαστε πολύ τυχερές που βρισκόμαστε εδώ και βλέπουμε τα παιχνίδια. Είναι το πρώτο μου Παγκόσμιο Κύπελλο και είναι εκπληκτική η ατμόσφαιρα. Οι βουβουζέλες δημιουργούν τρομερή ατμόσφαιρα».

Η Miss Ολλανδία, Φράνσις, έχει δύο λόγους να χαίρεται, καθώς οι «οράνιε» ξεκίνησαν ιδανικά: «Η εθνική μου πάει εξαιρετικά. Την είδα και τις δύο φορές (σ.σ. δύο νίκες). Το πιο ωραίο όμως είναι να βλέπεις τους πάντες να γιορτάζουν».

Η Γερμανίδα καλλονή, Μάικι, τόνισε: «Είναι το ίδιο εντυπωσιακό όπως το Mundial της Γερμανίας. Τα γήπεδα είναι πανέμορφα και η ατμόσφαιρα εκπληκτική. Το πιο συναρπαστικό είναι πως οι Νοτιοαφρικανοί υποστηρίζουν όλες τις ομάδες».

Φανατική των Μαραντόνα, Τέβεζ και Μέσι δήλωσε η Miss Αργεντινή, Μάε: «Λατρεύω την ομάδα μου. Δεν ξέρω αν θα κερδίσουμε τον τίτλο, αλλά αν το πετύχουμε θα είναι κάτι που θα μου μείνει αξέχαστο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

our.news@live.com