Facebook

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Μαύρες σημαίες με εντολή Ψωμιάδη!


Με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη στο πλευρό του κάνει ό,τι κάνει ο Ηρακλής. Ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis», άφησε αιχμές για τις μέχρι τώρα αποφάσεις και ανακοίνωσε ότι στη Νομαρχία αναρτήθηκαν μαύρες σημαίες για λογαριασμό του «Γηραιού».

«Υπάρχει μία πλήρη ενημέρωση. Εγώ δεν θα πω τι έχω κάνει μέχρι τώρα. Δέχομαι τα πυρά των παιδιών. Πιθανόν κι εγώ στην θέση τους να ήμουν οργισμένος. Θα καταδικάσουμε την ωμή παρέμβαση του κ. Γερουλάνου. Όταν η ίδια η πολιτεία είναι αναξιόπιστη δεν μπορεί να καταδικάζονται σύλλογοι με ιστορία. Αναρτήσαμε μαύρες σημαίες στη Νομαρχία.

Θα είμαστε πιθανότατα παρόντες στην ειρηνική πορεία των φίλων του Ηρακλή στην Αθήνα. Επειδή καθημερινά λέγονται πολλά για να κλείσουμε μαγαζιά κ.τ.λ. ποίος νόμος δίνει την δυνατότητα για κάτι τέτοιο; Είναι παράνομο. Θα απευθυνθώ στα επιμελητήρια όμως μόνο αν συμφωνήσουν αυτοί μπορούμε να κάνουμε κάποιες κινήσεις».

Για τα όσα ειπώθηκαν στην τελευταία συνεδρίαση της επιτροπής εφέσεων είπε: «Την τελευταία φορά που μας κάλεσε η ΠΑΕ μας είπε κάποια πράγματα. Δεν ξέρω αν υπάρχουν ελλείψεις. Είπα ότι κάτι ύποπτο συμβαίνει. Πρέπει άμεσα να παρέμβει η δικαιοσύνη».

Για την Ε.Ε.Α. υπογράμμισε: «Όταν υπάρχουν ανεπάρκειες γραφειοκρατικές, να τιμωρούνται οι ιδιοκτήτες και οι πρόεδροι. Δεν μπορεί να τιμωρούνται οι εργαζόμενοι. Δεν υποβιβάζεται μία βιομηχανία σε βιοτεχνία. Αυτό που μου ζήτησαν όλοι το συγκράτησα και σήμερα θα το αναφέρω στο δ.σ.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

our.news@live.com