
Να λοιπόν που μία ισοπαλία, και μόνο, σε ένα ντέρμπι με την ΑΕΚ που δεδομένα ο Παναθηναϊκός ήταν καλύτερος εντός γηπέδου, αρκούσε για να βάλει σε «πολυμετοχικές τρικυμμίες» και πάλι το... καράβι του «τριφυλλιού». Και η ατάκα του Ανδρέα Βγενόπουλου έξω από τα VIP του ΟΑΚΑ, αρχίζει ένα νέο διοικητικό «ντόμινο» στους «πράσινους», που ουδείς γνωρίζει πως μπορεί να καταλήξει αυτή τη φορά.
«Αυτό που θέλω να πω εγώ, είναι ότι στην θύρα που καθόμουν ντρεπόμουν, διότι έβλεπα τους μισούς παράγοντες του Παναθηναϊκού να μην θέλουν να κερδίσει ο Παναθηναϊκός!» ήταν η πρώτη «βόμβα» του «Βγενό», ο οποίος «έκλεισε» με ένα «μήνυμα» προς πάσα κατεύθυνση. «Το πρωτάθλημα θα το πάρουμε, θέλουν, δεν θέλουν είναι Ολυμπιακοί, είτε είναι... μισοί Παναθηναϊκοί».
Ποιούς εννοούσε λοιπόν ο «Mr MIG» και ποιους «κατηγόρησε» ουσιαστικά μετά το ντέρμπι; Ας μεταφερθούμε για λίγο στα επίσημα του Ολυμπιακού Σταδίου...
Πρώτα απ’ όλα οι δηλώσεις του Βγενόπουλου δεν «φωτογράφιζαν» σε καμία περίπτωση τον Γιάννη Βαρδινογιάννη. Ο «Βγενό» δεν είχε αντιληφθεί καν την παρουσία του Τζίγγερ στα VIP, καθώς ο τελευταίος έφτασε μόλις δύο λεπτά πριν από τη σέντρα του ντέρμπι.
Εν αντιθέσει με τον Βγενόπουλο, ο οποίος είχε πάει από τις 5.58 μ.μ. και είχε περάσει μία «γύρα» απ’ όλο το φουαγιέ, μιλώντας με πολλούς επώνυμους Παναθηναϊκούς, την ώρα που έριχνε «κλεφτές» ματιές και στο Πανιώνιος-Ολυμπιακός, που παιζόταν στην TV. Είχε «κόψει» κίνηση και είχε δει ποιοι είχαν έρθει γήπεδο. Γι’ αυτό λοιπόν τα «βέλη» του δεν είχαν «στόχο» τον Τζίγγερ.
Γενικά ο Βγενόπουλος ήταν στην τσίτα καθ’ ολη τη διάρκεια του αγώνα και άνθρωποι που ήταν κοντά του έλεγαν πως το έζησε πολύ παθιασμένα. Πιο πολύ από κάθε άλλο αντίστοιχο παιχνίδι και όσο το ντέρμπι ήταν στην κόψη του «ξυραφιού» οι παλμοί του ανέβαιναν.
Και γι’ αυτό και όπως λέγεται τον «ενόχλησε» η... χαλαρή στάση που κρατούσαν ορισμένοι στα επίσημα, λες και επρόκειτο για ένα απλό ματς με ομάδα β’ και γ’ ταχύτητας και όχι ένα ντέρμπι «φωτιά» που ο Παναθηναϊκός έπαιζε πάρα πολλά. Η συμπεριφορά λοιπόν ορισμένων ανθρώπων που εμπλέκονταν ή εμπλέκονται διοικητικά με τον Παναθηναϊκό, εκνεύρισε τον «Mr MIG», ενώ το... ποτήρι -για τον ίδιο- ξεχείλισε όταν στο φινάλε από τα επίσημα ακούστηκε και μία φωνή σε βάρος του Νίκου Νιόπλια με όχι και τόσο κολακευτικούς χαρακτηρισμούς για τις επιλογές του στο παιχνίδι.
Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως το timing που επέλεξε να κάνει την εν λόγω «επίθεση» ο Βγενόπουλος ίσως να μην ήταν και τόσο «άσχετο». Αλλά επρόκειτο για ένα «μήνυμα» της πλευράς του Έλληνα επιχερηματία, πως δείχνει διατεθειμένος να «χοντρύνει» το παιχνίδι και σε κάθε περίπτωση, δεν πρόκειται να καθίσει με... σταυρωμένα χέρια μπροστά στις εξελίξεις.
Υ.Γ.1: Πέραν των δηλώσεων Βγενόπουλου, σ’ αυτό που στέκομαι είναι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα χθες βράδυ στο ΟΑΚΑ. Δεν ήταν μόνο τα διοικητικά, αλλά και τα γύρω-γύρω μετά το ματς που έβγαζαν «γκρίνια» και παρέπεμπαν σε άλλες καταστάσεις. Να τα δεχόμουν όλα αν ο Παναθηναϊκός πατούσε τον.. πισινό του στο ντέρμπι, έπαιξε για να μασάς και να φτύνεις και στο τέλος θα έλεγες «πάλι καλά που πήρε και το ?Χ?».
Αλλά όπως και να το κάνουμε, η εμφάνιση των «πρασίνων» ήταν πολύ καλή. Και δεν δικαιολογεί τόση γκρίνια. Στο κάτω-κάτω ακόμη είναι στο +6. Δεν δικαιολογούνται λοιπόν τόση μιζέρια και τέτοια εσωστρέφεια.
Υ.Γ.2: Αγωνιστικά θα συμφωνήσω με όλους όσοι υποστηρίζουν πως ο Νίκος Νιόπλιας χθες έκανε το πρώτο «οφσάιντ» του ως προπονητής του Παναθηναϊκού. Η αλλαγή του Καραγκούνη και στο σημείο που έγινε «έκοψε» την ομάδα στα δύο. Σ’ ένα σημείο όπου ο Παναθηναϊκός πίεζε ασφυκτικά την ΑΕΚ που είχε περιοριστεί σε παθητικό ρόλο.
Να δεχθώ πως όσο πλησίαζε το ματς προς το φινάλε, ο Κοζανίτης τεχνικός προτίμησε να διασφαλίσει πρώτα το «Χ» από το να ρισκάρει υπερβολικά για τον «άσο». Οκέι. Αυτό όμως το κάνεις, όταν έχεις έναν αντίπαλο που τον «νιώθεις» και έχεις το... προαίσθημα πως μπορεί να σου κάνει τη ζημιά στην κόντρα. Με έναν ΠΑΟΚ για παράδειγμα... Όχι όμως με τη χθεσινοβραδινή ΑΕΚ. Σε καμία περίπτωση!
Υ.Γ.3: Πέμπτη αλλαγή ο «Κάρα» από την ημέρα που ανέλαβε ο Νιόπλιας. Ο ίδιος ξέρει καλύτερα. Και υπήρχαν αγώνες που όντως «σήκωναν» αλλαγή του αρχηγού του Παναθηναϊκού. Το ντέρμπι με την ΑΕΚ όμως με τίποτα... Τη στιγμή μάλιστα που ο Κατσουράνης για παράδειγμα δεν έδωσε κάτι περισσότερο στον άξονα...
sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
our.news@live.com