Facebook

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

εφοριακοί παίρνουν περισσότερα απο τους γιατρούς!


Αυτό εννοούσε ο Παπανδρέου όταν έλεγε πως θα φέρει την αλλαγή; Θα αφήσει τους υπαλλήλους της Βουλής και τους εφοριακούς να χρυσοπληρώνονται; Τίποτα δεν άλλαξε και μάλλον τίποτα δεν θα αλλάξει.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

our.news@live.com