
Απόψε στο «ΣΕΦ» ο Ολυμπιακός «φλέρταρε» με μια πολύ οδυνηρή ήττα, ωστόσο όντας ψύχραιμος στα κρίσιμα τελευταία λεπτά, κατάφερε στο φινάλε να κάμψει την σθεναρή αντίσταση ενός εντυπωσιακά (σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια του) βελτιωμένου Αρη.
Οι Πειραιώτες επικράτησαν με 82-77 στο «ΣΕΦ» -για την 14η αγωνιστική της Α1- και εξακολουθούν να παραμένουν πρώτοι στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα, έχοντας πλέον 27 βαθμούς (σ.σ. όσους δηλαδή έχει και ο Παναθηναϊκός). Κορυφαίοι για τους «ερυθρόλευκους», από τους οποίους έλειψε πολύ ο τραυματίας Μπορούσης, οι Τσίλντρες με 19 και Κλέιζα με 20 πόντους αντίστοιχα. Ογδοη ήττα (5η εκτός) για τους «κίτρινους», που είχαν κορυφαίο τον Μιχάλη Κακιούζη με 19 πόντους, ενώ 13 πέτυχε ο Ρίτσαρντσον που άργησε όμως να «ξυπνήσει».
Πολύ ισορροπημένο ήταν το πρώτο δεκάλεπτο, καθώς καμία ομάδα δεν μπόρεσε να ξεφύγει με διαφορά μεγαλύτερη των 3-4 πόντων. Σε γενικές γραμμές το μπάσκετ που παίχθηκε στο διάστημα αυτό ήταν ανοιχτό με αρκετά γρήγορο ρυθμό και τους δύο αντιπάλους να εναλλάσσονται στην πρωτοπορία του σκορ (11-7, 15-17).
Ο Ολυμπιακός ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικός στον επιθετικό τομέα (8/10 δίποντα), όχι όμως και στον αμυντικό, εκεί που ο Γιαννάκη επιστράτευσε ακόμη και ζώνη. Ο Αρης εκμεταλλεύθηκε τη χαλαρότητα τον Πειραιωτών και με τον Κακιούζη βρέθηκε στο δεκάλεπτο μόνο με ένα πόντο πίσω (22-21).
Η ομάδα του Μπλατ συνέχισε την πολύ καλή της παρουσία και στη δεύτερη περίοδο, καθώς ο Ολυμπιακός μπορεί? μπροστά να έβαζε (με ηγέτη τον Τσίλντρες), αλλά πίσω δεν σταμάτησε να «μπάζει». Ετσι, ο Αρης χάρη σε επιμέρους σκορ 14-6 κατάφερε να προηγηθεί ακόμη και με 7 (28-35) στο 16’ . Προς στιγμήν ο Ολυμπιακός έδειξε να ανακάμπτει καθώς με ένα 6-0 πλησίασε στον πόντο (34-35), αλλά δεν είχε συνέχεια.
Οι φιλοξενούμενοι δεν έχασαν την ψυχραιμία τους και με ηγέτη τον πραγματικά ασταμάτητο Κακιούζη (16π. με 4/5 δίποντα στ α’ μέρος) ξέφυγε εκ νέου με 7 (36-43), με το σκορ στο ημίχρονο να διαμορφώνεται τελικά στο 38-43.
Ο Ολυμπιακός δεν μπορούσε να βρει «γιατρειά» στο αμυντικό του πρόβλημα κι έτσι οι Θεσσαλονικείς (χάρη στους Κακιούτζη, Μπετς και Μάιλς) εξακολουθούσαν να διατηρούνται μπροστά στο σκορ και στο μεγαλύτερο μέρος της 3ης περιόδου (41-48 στο 24’).
Σιγά σιγά όμως οι «ερυθρόλευκοι», βελτιώθηκαν αισθητά στην άμυνα, περιορίζοντας κατά πολύ τα ατού του Αρη (σ.σ. ο Κακιούζης εκτός από ένα 3ποντο στις αρχές εν συνεχεία «σίγησε»). Ετσι με επιθετικές λύσεις από τους Σχορτσιανίτη, Τσίλντρες και Κλέιζα η ομάδα του Γιαννάκη ανέτρεψε τα δεδομένα και έκλεισε το δεκάλεπτο στο υπέρ της 63-56 (σ.σ. δηλαδή έκανε επιμέρους σκορ 22-8).
Ο Αρης ήταν πολύ μαχητικός και δεν έδειχνε καμία διάθεση να εγκαταλείψει την παλικαρίσια μάχη που έδινε. Προσπάθησε να παραμείνει στο ματς και παρά το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός προηγήθηκε για πρώτη φορά με 8 πόντους (71-63 στο 34’), το κατάφερε ισοφαρίζοντας σε 77-77 περίπου 1,5 λεπτό πριν το φινάλε.
Τελικά τη λύση έδωσε ο «ψυχρός» Μίλος Τεόντοσιτς που με τρίποντο έκανε το 80-77 για την ομάδα του 47 δευτερόλεπτα πριν το τέλος. Οι «κίτρινοι» δεν σκόραραν στην επίθεση που είχαν, ο Κλέζια έβαλε 1/2, γεγονός που επαναλήφθηκε από μία φορά ακόμη για κάθε ομάδα, με τον Ολυμπιακό να νικά τελικά με το ψυχοφθόρο 82-77.
Τα δεκάλεπτα: 22-21, 38-43, 63-56, 82-77
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Γιαννάκης): Παπαλουκάς 2, Πεν 2, Τσίλντρες 19, Βούισιτς 11, Τεόντοσιτς 10 (2), Χαλπερίν 3, Κλέιζα 20 (1), Μαυροκεφαλίδης 2, Βασιλόπουλος 7 (1), Σχορτσιανίτης 6.
ΑΡΗΣ (Μπλατ): Κλαρκ 2, Μάιλς 14, Μπετς 12, Λάμποβιτς, Ρίτσαρντσον 13, Χατζηβρέττας 3 (1), Ντικούδης, Σκορδίλης, Πάουνιτς 10 (2), Κακιούζης 19 (3), Μπάρλος 4.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
our.news@live.com