Facebook

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

"Δεν ήμουν ποτέ παιδί"

«Εχω ζήσει βία, που προερχόταν από τον πατέρα, μέσα στο σπίτι μου. Υπάρχουν ακόμα εικόνες χαραγμένες μέσα μου από τα παιδικά μου χρόνια».










Σοκάρισε τους φίλους και τους θαυμαστές της η Χριστίνα Κολέτσα στην εκ βαθέων συνέντευξη που παραχώρησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό. Αποκαλυπτική, η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε για τα παιδικά της τραύματα που αναμφισβήτητα καθόρισαν την περαιτέρω πορεία της και άφησαν πληγές που μπορεί και να αιμορραγούν ακόμα. Παραδέχτηκε ακόμα ότι τη χτύπησε ο σύντροφός της.

«Δεν είναι εύκολο για κάποιον να αντιληφθεί τι έχω ζήσει, γιατί φροντίζω να το καλύπτω και έχω μάθει από άμυνα να βγάζω ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο και να δείχνω χαρούμενη και ανέμελη. Η εξωτερική μου εικόνα όμως δεν έχει σχέση με το μέσα μου» δήλωσε σε συνέντευξη της στο περιοδικό «People» η Χριστίνα Κολέτσα.

Με ρεαλιστικό τρόπο η τραγουδίστρια βγάζει προς τα έξω όλα αυτά που έκρυβε στην παιδική ψυχή της. Τότε που βίωνε τους σκληρούς καβγάδες ανάμεσα στους γονείς της, καταστάσεις που τη στιγμάτισαν... Οπως δηλώνει στο περιοδικό: «Το χειρότερο λάθος στην ιστορία είναι ότι δεν ήμουν αμέτοχη. Είχα αναλάβει τον ρόλο του γονιού. Δεν ήμουν ποτέ παιδί, αφού από επτά χρόνων που θυμάμαι τον εαυτό μου είχα ρόλο ενηλίκου. Εκεί οφείλεται και ο τωρινός παλιμπαιδισμός μου. Δεν αντιλαμβάνεσαι ποτέ ότι σου κλέβουν την παιδικότητα όταν συμβαίνει. Μεγαλώνοντας συνειδητοποίησα τις καταστάσεις και ξέρω πια ότι όσα συνέβησαν έγιναν από την ανωριμότητα του γονιού μου».

Η τραγουδίστρια κατάφερε ωστόσο να ξεπεράσει όλα όσα τις έχουν συμβεί: «Αυτό που έζησα ως παιδί το χρησιμοποίησα για να γίνω δυνατή. Θα μπορούσα να έχω αντιδράσει άσχημα μεγαλώνοντας, να διανύσω μια κακή πορεία. Επέλεξα όμως να ζήσω μια διαφορετική ζωή από την παιδική μου, χωρίς φασαρίες».

Η Χριστίνα Κολέτσα κατάφερε να ξεπεράσει τον πόνο που της προκάλεσε η ψυχολογική και σωματική βία που έζησε στο σπίτι της κι έτσι σήμερα: «Σε σχέση με το παρελθόν είμαι πολύ καλύτερα. Τώρα πια αγαπώ τον εαυτό μου».





πηγή: www.espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

our.news@live.com